dimecres, 15 d’octubre del 2008

El nou matí de Catalunya Radio

Durant tots els meus anys en el món laboral el matí l'he fet acompanyat de la programació de Catalunya Radio. L'Antoni Bassas ja era un més de la feina.
Quan l'horari m'ho permetia, el despertador em despertava amb les salutacions de l'Antoni "Bon dia són les 7" o "Bon dia són les 8" amb el seu ànim característic.
La noticia de que l'Antoni no renovés per aquesta temporada va ser un gerro d'aigua freda, però vam seguir sent fidels a la cadena.
El programa no és el mateix. La veu de la presentadora o el seu to no són el mateix. Als pocs dies em vaig passar a Rac 1, i com el Basté tampoc m'acaba de fer el pes, he acabat escoltant Mp3.
El despertador seguia sent fidel. Si... seguia, perque avui he ho canviat i demà em despertarà Rac 1. Ja vorem quan trigo a despertar-me amb Mp3s.

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi me passa el mateix. Intento seguir escoltant el Matí amb Neus Bonet, però no és el mateix. De vegades em passo a Rac1, però el programa d'en Basté és menys seriós i no m'acaba de fer el pes. Al final, gran part dels dies acabo escoltant música, com et passa a tu.
Respecte el programa de la Neus Bonet, no és només el format, sinó les tertúlies. No sé perquè han volgut fer un canvi radical de personatges. És bo anar introduïnt noves veure i opinions, però n'hi havia algunes imprescindibles!