dimarts, 8 d’abril del 2008

Frases que fan ràbia... - Part 1

Estic pensant recopilar una sèrie de frases que darrerament s'utilitzen molt (sobretot els polítics) i que fan com a ràbia. Per lo menys a mi.
1. Sostenible. Darrerament sembla que tot ha de ser sostenible, com si haguessim arribat a l'època actual de casualitat. Cada vegada que em venen algo com a sostenible veig la cara del Joan Saura, un personatge que ha conseguit ser el menys votat i estar al govern d'un país. No se si això es gaire sostenible...
2. Aigua de boca. Algú té alguna aixeta amb alguna altre aigua ?? Puc demanar que em em canalitzin i em facin arribar a casa una altre tipus d'aigua per no gastar de la que tots tenim ?? Com poden atrevir-se a multar gent per regar el seu jardí i no arreglar les tuberies famoses que perden milers de litres al dia ?? Perque no fan una llei que prohibeixin els jardins i les piscines ?? ...