dissabte, 15 de desembre del 2007

Cine : La brújula dorada

Distreu, però té massa errades com perque la pugui considerar una pel·lícula bona.
És la primera d'una nova trilogia, pero dubto que torni al cine a veure les següents. No defrauda tant com Eragon, però no es salva.
Dos spoilers, així que al tanto si segueixes llegint.
El primer, sobre l'armadura de l'ós. Li pega un rollo a la nena protagonista de l'aventura explicant-li que un ós guerrer no es treu l'armadura mai. I a la següent escena, la nena li demana que la dugui sobre el seu llom a un altre lloc, i a l'ós no se li acud res més que dir "em treuré l'armadura que aixi anirem més rapid"... ejem. En que quedem?. És més, en tota la pel·lícula l'armadura va i ve que fa riure. Al final sembla que els que han comès l'errada són els de efectes digitals, que han creat l'ós com han volgut en cada escena, i en el guió han intentat explicar-ho i salvar-ho com han pogut.
El segon, estan el grup de nens que fugen davant el grup de vigilants. En una esPLANAda de gel. I apareix l'ós de sobte al rescat, sense que ningú l'hagi vist acostar-se? Un ós que fa com uns 4 o 5 metres d'alt, i que es passen tota la pel·licula posant efectes de so de petjada que o ve l'ós o han tornat a escapar-se els dinosauris de Jurassic Park.
Bé, per dir alguna cosa bona, la idea dels Demons. M'ha encantat això del Demon animalet associat a cada humà.
I bé, perquè tampoc us quedeu sense anar al cine per culpa meva, us diré que a mi no em va agradar tampoc la del Senyor dels Anells, de la trilogia només he vist la primera de lo que em va motivar.